torsdag den 17. maj 2007

Messenger og Goggle Talk

Ting #6
Jeg har nu læst om og oprettet Google Talk. Den tror jeg godt nok ikke jeg vil bruge.
Ting #5
Messenger har jeg haft i mange år, er tryg ved den og bruger den hver dag.
Begge adresser er tilføjet i personaledatabasen.
Specielt glad for messenger var jeg i en periode på et halvt år, hvor min datter rejste som backpacker gennem Australien, Thailand, Cambodia og Vietnam. Når det var muligt kunne jeg både se og høre hende. Det var vores livline.
Jeg har afsendt forespørgsel til et par nye kontaktpersoner, både til messenger og google talk.
Så får vi se, hvad der videre sker.........

Nu har jeg så siddet her det meste af Kristi Himmelfartsdag og leget med 23 ting. Det har regnet og været rigtig kedeligt vejr, så derfor kunne det lade sig gøre.
Ellers havde jeg været i haven for at fortsætte kampen med min døde bambusskov :-(
Det drejer sig om ca. 1023 bambuspinde der skal klippes af og bundtes i, for R98 passende længder + opgravning af lige så mange seje bambusrødder. Efter sådan en dag ligner man en der har været oppe og slås med 23 vilde katte.
Nåh, det slap jeg da heldigvis for idag. Til gengæld har jeg fået hævede ben på grund af for lidt motion. Men jeg synes jeg har lært en masse nye ting idag. Blev godt nok lidt upopulær i familiekredsen.

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Hold da helt op. Jeg tør ikke tænke på hvor langt du ville være nået, hvis det havde været snevejr ;-)

Kelly23ting sagde ...

Ha ha Hanne altså... Du for skæg.. Men sejt at se I er kommet med.. Ses om en uge, nu tar jeg på ferie.. :o)

Mange hilsner fra feriebarnet Kelly