fredag den 25. maj 2007

HURRA DET ER WEEK-END

Hurra det er week-end
og oven i købet en lidt forlænget week-end


-men desværre er der ikke megen udsigt til at pinsesolen vil danse. De fleste steder i landet vil det i stedet være regndråber der danser i pytter og på paraplyer, har jeg læst i nyhederne.

-så måske får jeg tilføjet lidt mere på min blog.

Men hvis vejret er godt, så er der dømt havearbejde!

Jeg håber ikke min have rammes af:

"Ny plage i haven: Rhododendroncikaden", en artikel jeg læste om på mit RSS-feed abonnement:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/19/131239.htm?rss=true

- så tror jeg godt nok at jeg giver op, og sælger hus og have. Halvdelen af mine planter i haven er nemlig forskellige sorter af Rhododendron.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Det er ellers på denne tid, jeg er ked af, at jeg ikke har en have, men jeg kan jo se at man så får problemer, når man har fået en RSS Reader. Så måske er det godt, jeg kun har en altankasse.
Jeg gentager lige mig selv: Du rykker godt nok og stærkt. Respekt:-)