mandag den 21. maj 2007

Flickr oprettet

Ting #7
Flickr konto er nu oprettet. Billeder af familiehunden Zenon og blomsterne fra haven d.d. er lagt ind. Jeg havde lidt problemer med at få overført billederne til min blog, men det lykkedes med lidt hjælp fra Anne.
Mit bekendtskab med Flickr har genoplivet en gammel interesse for fotografering. Jeg har stadig kun et gammelt kamera til papirbilleder og har måttet låne mig frem til et digitalt kamera. Det er jo ikke holdbart i længden til dette projekt!
- så jeg må nok snart tømme sparegrisen og investere i et nyt kamera.

For øvrigt synes jeg , det er en helt forkert årstid dette fantastiske projekt "23 ting" er startet på. Det skulle, efter min mening, være placeret på årstiden med de lange, mørke og kolde vinterdage.
Jeg er allerede nu gået glip af en del solskinstimer og er kommet bagud med projekt hus og have.

Nu overvejer jeg, om jeg skal droppe planen med køkkenhaven, eller bruge sommeren på projekt "23 ting".
Hvis der er andre der har samme problem er her et link til:

Bekæmp eller spis din skvalderkål

http://www.herning.dk/Internet/vavide.nsf/6b8c23537e15d24bc1256abc0038de6a/3cc05e7750e9d402c1256fcb00362150?OpenDocument

Jeg er blevet "bidt" af 23 ting. Normalt havde jeg aldrig vovet mig ind på alle disse områder, jeg nu har besøgt, og oprettet konto hos. Men jeg vil benytte mig af det, og tro på at det I opfordrer os til at udforske er forbundet med en vis sikkerhed. Så jeg kaster mig ud i det, og nyder det, og med tanke på, at jeg lærer en masse, som jeg vil kunne dyrke videre på, når jeg bliver pensioneret :-)

Ialt i alt en god oplevelse indtil nu.
- men "Ting" ta´r tid.............

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Du har fuldstændig ret i at det burde have været en vinterting, men vi var bange for at ventede vi til efteråret, var der andre i Danmark, der kom i gang før os. København skal jo gerne være på forkant