lørdag den 29. december 2007

Vennerne på nettet

Ting #25
En god ting ved at komme lidt sent igang med opgaverne er, at man kan læse og lære af andres erfaringer. Jeg har flere gange i månedens forløb prøvet at læse opgaven igennem, uden at have fået mod eller lyst til at oprette en profil i myspace eller facebook.

- og jeg mistede da helt lysten, da jeg læste dette:
5 gode grunde til at forkaste en invitation til Facebook
http://bech.rephlex.dk/2007/12/15/5-gode-grunde-til-at-forkaste-en-invitation-til-facebook/

For nyligt opdaterede jeg min MSN Hotmail til Windows Live Hotmail.

Her er også mulighed for at oprette spaceprofil, invitere venner, dele billeder o.s.v. Så, ikke mere space fra min side.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.