lørdag den 28. juli 2007

pbwiki

Ting #17

Hjælp!!!!!!!!!!
Jeg er i den grad kommet bagud! Men håber da jeg kan nå målet og gennemføre alle opgaverne indenfor tidsgrænsen den 24. august 2007.
Det er nu en hel måned siden jeg har haft tid og overskud til "at lege" med 23 ting!
Men nu er det endelig blevet min tur til at holde ferie :)
- og hvis vejrguderne har tænkt sig at blive ved med at græde de næste 14 dage, så når jeg sikkert at gennemføre opgaverne til tiden.

Jeg må nok indrømme at jeg måske var gået lidt kold i oprettelse at konti, login, password o.s.v. diverse steder jeg måske ikke senere vil benytte.
Så videre i forløbet, vil jeg nok overveje lidt mere, om det er noget jeg vil anvende, inden jeg opretter konto.

Ovenstående vil så træde i kraft med hensyn til oprettelse af konto hos pbwiki, da jeg p.t. ikke aner hvad jeg skal bruge den til.

Ingen kommentarer: