søndag den 10. juni 2007

Funability - SecondLife

Ting #13



Så har jeg været på besøg i den virtuelle verden i nattens mulm og mørke. Hvornår skulle man ellers få tid til Second Life?
Tidspunktet gjorde det nemmere for mig, da det heldigvis ikke var mange jeg mødte på min vej. Jeg kunne i fred og ro bevæge mig rundt og øve mig i flyvning. Fik undervejs en del knubs ved hårde upræcise landinger :). Besøgte SecondLife Library og fik rettet lidt på håret m.m. Efter megen møje og besvær lykkedes det at få taget et nærbillede af min avatar ved navn Floret Forcella. Man skal være meget tålmodig! Nærbilledet blev godt nok lidt mørkt, men det var jo også nat.
Jeg tror ikke det er i denne verden jeg vil bruge min tid, jeg fortrækker det virkelige liv
-men nu er det da prøvet.


Ingen kommentarer: